با توجه و دقت نظر قرار دادن این موضوع که در تقسیم بندی اجاق گازها به دو دسته تقسیم می شوند:

1-اجاق گازهای مبله نسل قبلیگاز مبله آشپزخانه2-اجاق گازهای صفحه ای نسل جدید

گاز آشپزخانه توکار استیل البرز C5902

مزایای به کار بردن گاز صفحه ای در آشپزخانه

محدودیت فضا و همچنین استفاده بهینه از فضای آشپزخانه در آپارتمانهای شهری، حمل آسانتر، همچنین طراحی متنوع و زیبایی بیشتر، امروزه انگیزه اکثر مشتریان را نسبت به خرید اجاق های صفحه ای رومیزی بیشتر نموده است که رعایت و دقت به نکات مهم و کلیدی در مورد اجاق گاز مورد نظرتان کمک خواهد نمود.

در موارد مختلف مکرراً از طرف مصرف کنندگان خانم این اعتراض شنیده می شود که گازهای صفحه ای حرارت کمتری نسبت به گازهای مبله (فردار قدیمی) دارند یا به هنگام خرید اذعان دارند که از دوستانمان یا آشنایان شنیده ایم که گازهای صفحه ای حرارت شعله هایش کم است و دیگر مواردی که از طرف مصرف کننده ضعف شناخته می شود، عمده دلیل این اعتراضات وارده، نداشتن اطلاعات فنی مصرف کنندگان و یا دقت نظر قرار ندادن مشخصات فنی دستگاه به هنگام خرید می باشد.

گاز توکار آشپزخانه

در تقسیم بندی کارکرد شعله های مختلف اجاق هر شعله توان و کارکرد منحصر به همان شعله را دارد، در پاسخ به اعتراض مصرف کنندگان در مورد حرارت کم شعله ها باید گفت که در اجاق گازهای صفحه ای توان حرارتی شعله بزرگ (پلوپز) در همه اجاق های صفحه ای و برندهای مختلف یکسان نمی باشد و شامل توانهای 4.8 کیلو وات، 3.8 کیلووات و 3.5 کیلووات است که در اجاق گازهای موجود در بازار دیده می شود که مصرف کنندگان به جهت مورد دقت قرار ندادن و یا عدم کسب اطلاعات فنی دقیق از طرف فروشنده متخصص مورد اعتراض واقع می شود. به طور مثال، برای خانواده با تعداد نفرات بیشتر و همچنین مصرف کنندگانی که سرعت پخت برایشان اهمیت بیشتر دارد می بایست هنگام خرید اجاق  با شعله پلوپز توان بالاتر مثل 4.8 کیلو وات یا 3.8 کیلووات را خریداری کنند تا مورد رضایت آنها واقع گردد .

گاز توکار آشپزخانه

یکی دیگر از دلایل عدم رضایت بعضی از مشتریان این است که، بیشتر با دقت در ظاهر صفحه گاز و زیبایی یا مطرح بودن برند اقدام به خرید می نمایند که بعد از خرید دچار نارضایتی می گردد. صرف نظر از برند(مارک) اجاق گازها در ظرفیت هایشان و امکانات متفاوت می باشند که بعد از مشخص شدن خواسته های مشتری در مورد اجاق گاز به راحتی در بازار با تنوع بالای محصولات دست یافتنی می باشد.

نکات مهم مورد توجه هنگام خرید اجاق صفحه ای:

  1. توان حرارتی شعله ها نسبت به توقع منطقی مورد نیاز.
  2. تاپ تایم بودن ترموکوپل (فوق سریع بودن) که نیاز به نگه داشتن زیاد و بیشتر نباشد.
  3. فضای بازتر بین شعله ها جهت جاگیری بهتر ظروف.
  4. چدنی بودن شبکه های روی شعله ها.
  5. تعهد نسبت به خدمات پس از فروش خوب محصول در کوتاه ترین زمان(شامل 50% از یک خرید خوب می باشد)

 

اجاق گاز استیل بهتر است یا شیشه ای؟

یادآوری در مورد جنس رویه  اجاق صفحه ای شامل رویه استیل و یا شیشه ای که هر کدام دارای  محاسن و معایبی منحصر به خودشان است که با مشخص شدن معایب و محاسن و حساسیت آنها برای مصرف کننده انتخاب را راحتر می کند، به طور مثال اجاق رویه استیل مقاومت بالایی در مورد ضربه های شدید داشته ولی در عوض خش پذیری بالایی دارد و نظافت وقت گیرتری دارد.

در اجاق گاز شیشه ای علاوه بر زیبایی بیشتر، مقاومت خوبی در مقابل خط و خش نسبت به استیل داشته همچنین نظافت سریعتر و آسان تری دارد ولی در عوض آسیب پذیری کمی نسبت به ضربه شدید و یا شوک های حرارتی داردکه البته سازندگان شیشه ی اجاق گاز تمهیداتی برای بالا بردن توان حرارتی شیشه ها اندیشیده اند که امروزه اجاق گاز استاندارد و باکیفیت شیشه ای، احتمال شکست نزدیک به صفر را دارد.

اجاق گاز توکار شیشه ای آشپزخانه

شما میتوانید با ما تماس بگیرید و سوالات خود را از کارشناسان متخصص ما بپرسید. یکی از مهمترین خدمات ما به شما عزیزان ارائه مشاوره رایگان در مورد لوازم توکار آشپزخانه مثل اجاق گاز می باشد تا یک اجاق گاز باکیفیت با مناسبترین قیمت را خریداری کنید. فروشگاه اینترنتی بیژه با در نظر گرفتن بیشترین تخفیف در قیمت کالا، هدف جلب رضایت شما را سرلوحه کار خود قرار داده است به این منظور با در نظر گرفتن کارت هدیه و همچنین ارسال سریع، آسان و رایگان کالا به تمام شهرهای کشور، خدمات ویژه و متمایزی نسبت به سایر فروشگاه های اینترنتی، برای جلب رضایت شما هم وطنان عزیز در نظر گرفته است.