مقالات

با خواندن این مقاله در شناخت هود آروما، کامل شوید

آروما لوگو

برای خرید یک هود مناسب بهتر است انواع هود آشپزخانه را بشناسید تا بتوانید مناسب ترین آنها را که مورد نیازتان است خریداری کنید.

برند آروما از آن دست برند هایی است که انواع مختلف هود آشپزخانه را بنا به نیاز مصرف کنندگان عزیز تولید کرده است.

مدل های متنوع هود آروما که در بازار موجود هستند به چند دسته زیر تقسیم می شوند:

 

دسته بندی هود آروما را بشناسیم

 

هود آروما مدل شومینه ای:

این نوع هود آروما مانند یک شومینه بالای اجاق گاز قرار می گیرد. اغلب مصرف کنندگان هود شومینه ای، از این مدل هود آروما به علت مکش خوب آن راضی هستند. مکش خوب این مدل هود آروما به خاطر این است که صفحه ی هود به صورت موازی بر بالای اجاق گاز قرار دارد و بو، رطوبت و آلاینده های تولید شده بر اثر پخت و پز را به صورت مستقیم مکش می کند.

این مدل هود آروما معمولا از شیشه و استیل است.

 

برند آروما مدل های شومینه ای خود را در مدل های Decorative، Art ، Ar D43، Ar D44، Ar D 1026 ارائه داده است.

 

هود آشپزخانه آروما d43

 

اکثر مدل های هود شومینه ای آروما دارای مکش 1000 متر مکعب در ساعت و سنسور دود و حرارت هستند.

 

هود مورب آروما:

امروزه هودهای مورب آشپزخانه طرفداران خاص خود را دارند. این هود ها به صورت قیف برعکس و با زاویه ای 45 درجه بر بالای اجاق گاز نصب می شوند. این هود ها اکثرا دارای فیلتر های آلومینیومی چند لایه و قابل شست و شو هستند.

جنس هود های مورب آروما معمولا از شیشه، استیل و یا ترکیبی از هر دو می باشد و دست طراحان برای طراحی های خاص و زیبا باز است.

هود های آشپزخانه D 1025، D 227 g، D 1008 و یا هود شف تعدادی از مدل های هود شیب دار آروما هستند که با استقبال خریداران روبرو شده اند.

 

هود آشپزخانه آروما d1008

 

هود های مورب آروما در سایز های مختلف از 60 سانتی متر تا 90 سانتی متر تولید شده اند تا شما مشتری عزیز برای انتخاب هود آشپزخانه ی مناسب، موارد بیشتری را برای مقایسه داشته باشید.

 

هود آروما مدل مخفی:

در طراحی بعضی از آشپزخانه های امروزی طراح، یکدست بودن سطح کابینت ها برایش یک اولویت محسوب می شود و در این طراحی ها بهتر است از مدل های هود شومینه ای و مورب استفاده نشود. شرکت به نام آروما نیز در راستای احترام به سلیقه های خاص و زیبا، هود های مخفی آروما را طراحی و به بازار عرضه داشته است.

هود مخفی آشپزخانه، هودی است که در داخل باکس و یا اتاقکی شبیه کابینت قرار داده می شود و با اولین نگاه شما متوجه وجود هود نخواهید شد.

این هود ها معمولا دارای فیلتر آلومینیومی برای محافظت از موتور خود هستند.

سایز های تولید شده هود مخفی آروما از 55 تا 90 سانتی متر است. لازم به ذکر است سایز 90 سانتی متری برای هود آشپزخانه ی مخفی، سایز بسیاز کمیابی است که شما می توانید در برند آروما به آن دسترسی داشته باشید.

 

هود آشپزخانه آروما falmec-fj90

 

از هود های مخفی برند آروما می توان به هود پرفروش فالمک و هود 90 سانتی متری Ar D 1021 اشاره کرد.

 

زیبایی فراموش نشدنی را با هود آشپزخانه آروما به خانه بیاورید!

شرکت بین المللی آروما در این راستا به تولید هود های خاص و زیبا اقدام کرده است. در زیر چند نمونه از این هود ها را به شما معرفی می کنیم.

هود آروما مدل آرت: هود زیبای آرت آروما با صفحه ای نمایشی از تصویر درختان زیبای طبیعت که حس و حال آزادی و رها بودن در طبیعت را تداعی می کند.

 

لوازم آشپزخانه هود آروما art

 

هود آروما دکوراتیو: هود شومینه ای، که جایگاه خاصی برای قرار دادن اشیاء زیبا و دکوری دارد تا شما با سلیقه ی خاص خود آشپزخانه یتان را تزیین کنید.

 

وسایل آشپزخانه هود آروما decorative

 

هود آروما شف: این هود زیبا از جمله هودهای جدید تولید شرکت آروماست که بر روی هود، صفحه ای برای قرار دادن ظروف ادویه دارد و با پرکردن این ظروف از ادویه های خوش رنگ و خوش بو می توانید هم از در دسترس داشتن ادویه هنگام آشپزی لذت ببرید و هم از زیبایی رنگی ظروف در بالای هود آشپزخانه.

 

هود آشپزخانه آروما chef

 

هود Ar D43 و Ar D44: هود های شومینه ای کلاسیکی که شما را یاد شومینه های قدیمی خانه های اروپایی می اندازد. این هود ها از سری محصولات کلاسیک آروماست که شما می توانید آن را با دیگر محصولات این سری فر آروما مدل کلاسیک هماهنگ کنید.

 

هود آشپزخانه آروما d44

 

هود آشپزخانه برند آروما حرف اول را در کیفیت می زند!

به نظر شما چه مواردی کیفیت یک هود آشپزخانه را بالا می برد؟

شرکت آروما به جای شما به این موارد فکر کرده است و تمامی زوایای یک هود آشپزخانه باکیفیت و کارا را بررسی کرده و در تولیدات خود لحاظ نموده است.

اولین و مهمترین نکته در یک هود آروما با کیفیت مسلما مکش خوب و قوی آن است.

برند آروما، برندی است که تمامی مدل های هود آشپزخانه ی تولیدی آن دارای مکش بین 700 تا 1000 متر مکعب در ساعت است.  آروما جزء برند های محدودی است که بیش از 70 درصد هود های تولیدی اش مکش 1000 متر مکعب در ساعت را دارا هستند. مکش 1000 متر مکعب در ساعت برای یک آشپزخانه ی 12 متر مربعی یعنی تهویه تمام هوای آن در حدود 2 دقیقه!

این مکش خوب مدیون موتور های قوی و فلزی هود آشپزخانه آروماست. موتور های توربو با دو پروانه برای مکش بیشتر و قوی تر.

موتور توربو هود آشپزخانه

جنس این موتور های توربو از فلز است. یعنی هم بدنه و پروانه ها، کاملا فلزی هستد و در برابر گرما و حرارت مقاوم می باشند و مانند موتورهای پلاستیکی بعد از مدتی تغییر فرم و شکل نمی دهند.

نکته ی دیگر که مشخصه ی یک هود آشپزخانه ی با کیفیت است، صدای کم تولید شده از آن می باشد. موتور فلزی و قوی هود آشپزخانه آروما علاوه بر مکش خوب، صدای بسیار کمی را تولید می کند به صورتی که برخی مدل های هود آشپزخانه آروما به هود های سوپر سایلنت معروف هستند مانند هود مورب D 229 G و D 1026.

 

آیا مزایای جانبی هود آشپزخانه آروما را می شناسید؟

شرکت به نام آروما به خاطر آسودگی و راحتی مشتریان محترم خود امکانات جانبی دیگری را برای انواع مدل های هود آروما در نظر گرفته است.

صفحات کنترل لمسی: در اکثر مدل های هود آروما برای کنترل هود، از صفحه های تاچ استفاده شده است تا دیگر درگیر تجمع چربی در اطراف دکمه های کنترل نباشید.

ریموت کنترل: تمامی مدل های هود آشپزخانه برند آروما دارای ریموت کنترل می باشند تا کنترل هود خود را از هر نقطه ی آشپزخانه در دست داشته باشید.

 

کنترل هود آشپزخانه

 

تایمر: برخی از هود های آشپزخانه تولید شرکت آروما دارای تایمر کارکرد هستند. یعنی کافی است مدت زمان لازم برای تهویه ی هوا را به آن بدهید تا سر زمان مشخص کار کرده و سپس خاموش شود.

سنسور دود و حرارت: اغلب هود های آشپزخانه ی آروما دارای حسگر دود و دما هستند تا اگر میزان آلودگی هوا و یا دما در اطراف هود آشپزخانه بیش از حد استاندارد شد، به صورت اتوماتیک روشن شده و به تهویه ی هوا مشغول گردد تا خطری اعضای خانواده را تهدید نکند.

 

سنسور هود

 

فیلتر: تمامی مدل های هود برند آروما دارای فیلتر هایی از جنس آلومینیومی و یا ذغالی می باشند تا مانع رسیدن ذرات چربی و روغن به داخل هود و در نتیجه موتور آن بشوند. این فیلتر ها پس از مدتی بایست تمیز و یا تعویض گردند. برخی از مدل های هود آشپزخانه ی آروما با وجود داشتن فیلتر چند لایه ی آلومینیومی، قابلیت نصب فیلتر ذغالی را نیز دارند مانند هود آشپزخانه مدل D43 و D44.

 

فیلتر هود آشپزخانه

 

منبع نور: تمامی مدل های هود آشپزخانه ی تولید شده توسط شرکت آروما دارای لامپ های با کیفیت LED و یا SMD هستند که منبع نور بسیار خوبی بر روی اجاق گاز می باشند.

 

گارانتی خوب و خدمات پس از فروش مثال زدنی برند آروما

حتما نکته ی مهمی که در هر خریدی به آن توجه می شود، گارانتی و ضمانت کالاست.

شرکت آروما تمامی هود های آشپزخانه ی تولید خود را 555 روز گارانتی می کند. این ضمانت خوب به شما خیالی آسوده هدیه می دهد که شرکت بین المللی و خوش نام آروما چنان اعتمادی به کیفیت محصولات تولیدی خود دارد که مایل است بار اضافی و احتمالی هزینه های آتی را از روی دوش دوستان و مشتریان عزیز خود بردارد.

گارانتی 555 روزه

در راستای ارائه ی هر چه بهتر و پربارتر خدمات پس از فروش نیز شرکت آروما با همکاری شرکت آرمان سرویس به پاسخگویی به خریداران عزیز اقدام کرده است. پس با خیالی آسوده برای نصب رایگان و پاسخ به سوالات خود می توانید با شرکت آرمان سرویس تماس بگیرید.

شرکت آروما با طرح نظرسنجی و پرسشگری از مشتریان خود در ارائه ی بهترین خدمات و سرویس دهی به شما دوست عزیز مشتاق است.

شبکه اجتماعی

فروشگاه اینترنتی بیژه نیز در راه انتخاب هرچه بهتر محصولات توسط شما در کنارتان است.

در این فروشگاه اینترنتی، هود آروما همراه با هدایای ویژه ای ارائه می شود. هدایایی مانند ارسال رایگان، تخفیف های ویژه، فروش اقساط و هدیه های فصلی.

برای اطلاع از انواع هدایای همراه با هود آروما با کارشناسان سایت فروشگاه آنلاین بیژه تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *