مقالات

آنچه در مورد خدمات پس از فروش آریو باید بدانید

خدمات پس از فروش آریو

خدمات پس از فروش آریو، استثنایی ایست!!

شاید با شنیدن نام خدمات پس از فروش، لبخند کجی بزنید و بگویید باز هم حرفای کلیشه ای که فقط حرف است و عملی از آن بیرون نمی آید!!!

کاملا حق با شماست! این روزها شرکت ها و تولید کننده های بزرگ، فقط به فکر تولید کردن محصول هستند و خدماتی که باید برای محصول های فروخته شده در نظر بگیرند را کاملا فراموش کرده اند. اما در بین این شلوغی ها هنوز برندهایی وجود دارند که به فکر مشتری و عرضه خدمات به آن ها هستند. بنابراین هنگام خرید محصول، به خدمات پس از فروش آن توجه کنید.

در این مقاله می خواهیم درباره خدماتی که آریو برای مشتریان عزیزش در نظر گرفته است، بپردازیم.

خدمات پس از فروش

تمامی قطعاتی که در هود آریو به کار رفته است، به مدت دو سال شامل گارانتی می شود. این قطعات می تواند شامل: برد دستگاه، کلید، فیلتر، موتور، کاور، لامپ و … باشد.

هود آریو به مدت 2 سال گارانتی و بعد از آن به مدت 3 سال وارانتی دارد. اگر در این دو سال قطعه ای از محصول آریو، با مشکل مواجه شود، هزینه ی ارسال و هزینه قطعه، توسط آریو صورت می گیرد اما در 3 سال وارانتی، هزینه ی ارسال و هزینه قطعه، بر عهده ی مشتریان عزیز می باشد.

خدمات پس از فروش

یک وجه تمایز بزرگی که آریو با دیگر برندها دارد، این است که: آریو، شیشه ی به کار رفته در هود را گارانتی می کند. اگر شیشه ی هود آریو شما به هر علتی بشکند، با خدمات پس از فروش آریو تماس بگیرید تا یک شیشه ی نو و سالم برایتان ارسال گردد. گارانتی شیشه ی هود آریو یک شعار نیست، واقعیت است.

لطفا برای نصب و تعمیر محصولات آریو، هزینه زیادی نپردازید!

همان طور که می دانید بسیاری از نصاب ها وقتی به منزل شما می آیند تا محصول خریداری شده را نصب کنند، در انتهای کار پول زیادی درخواست می کنند. این موضوع به شدت می تواند مشتری را ناراحت کند. اما اگر برندی، مدیریت درستی داشته باشد، به هیچ عنوان این اتفاق نمی افتد.

برای اطلاع از هزینه های نصب، تعمیر و ایاب و ذهاب تکنسین های محصولات آریو با شماره تلفن 02691009449 داخلی 201 تماس حاصل فرمایید.

خدمات پس از فروش

توجه داشته باشید که نصب و تعمیر قطعه، فقط باید توسط تکنسین هایی که مورد تایید آریو است، صورت بگیرد. در غیر این صورت هیچ گارانتی و خدماتی شامل حال محصولات شما نمی شود.

و اما کلام شیرین آخر

شما می توانید تا 4 روز بعد از خرید  هود آریو، آن را به هر علتی تعویض کنید.

از بدو نصب تا 20 روز، برای محصولات آریو هر مشکلی پیش بیاید، تمام هزینه ها بر عهده ی آریو خواهد بود.

خبرهای خوش

نگران خدمات پس از فروش آریو نباشید، همه چیز تحت کنترل است. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02691009449 داخلی 201 تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *