مقالات

چرا هود آریو بخریم؟

آریو

تفاوت هود آریو را می توان به این صورت بیان کرد. در یک خرید خوب می توان صرف نظر از برند به جنبه های دیگر محصول نیز توجه کرد. جنبه هایی مانند کیفیت، خدمات پس از فروش عالی و پاسخگوو قیمت مناسب و خوب نسبت به کیفیت و یا خدمات پس از فروش.

در این مقاله شما با یکی از برندهایی آشنا خواهید شد که با تولید محصولات خوب و به روز و بسیار خوش قیمت نسبت به کیفیت بالا توانسته است رقابت بسیار نزدیکی را با شرکتهای مطرح و بزرگ در پیش بگیرد.

آریو نام برندی است که در زمینه تولید هود هایی با قیمت مناسب با خدمات پس از فروش بسیار عالی و طراحی مدلهای مختلف، به خوبی پاسخگوی بازار تقاضا بوده است و سهم خوبی از بازار را به خود تخصیص داده است.

 

هود شیشه ای آشپزخانه آریو ah-501

طرح های مختلف هود آریو را بشناسیم

هودهای عرضه شده از سوی شرکت آریو در مدلهایی مانند مورب، مخفی و دیواری می باشد که البته با توجه به سلیقه مشتریان، رنگ آنها نیز هم به صورت سفید و هم به صورت مشکی و یا استیل در نظر گرفته شده است.

اجازه دهید تا به طور خلاصه در مورد هر سه مدل هود آریو توضیح کوتاهی برای شما عزیزان داشته باشیم.

1-هود آریو مدل دیواری:

هود آریو مدل دیواری یا شومینه که نصب آن روی دیوار و بین دو کابینت صورت می گیرد. ضمن آنکه این نمونه از هود استاندارد آریو، به دلیل هم تراز بودن با سطح گاز به خوبی می توانند مکش بوی غذا را انجام دهد. اما فضای زیادی را بالای اجاق گاز اِشغال می کنند.

اینکه شما با توجه به مدلهای مختلفی که شرکت آریو تولید کرده است، کدام را انتخاب می کنید، بستگی به نیاز و بودجه بندی شما خواهد داشت. اما در همین ابتدا باید عنوان کنیم که با توجه به کیفیت مطلوب هود زیبای آریو، قیمت مقرون به صرفه ای نیز برای هودها در نظر گرفته شده است.

برای دیدن هود شومینه ای آریو به صفحه ی هود آریو 316 مراجعه کنید.

2-هود آریو مدل مخفی:

همانطور که از نام این مدل هود آشپزخانه آریو مشخص است، این نمونه از هودها به صورت کاملاً مخفی و با تعبیه درون کابینت بالای اجاق گاز، مورد استفاده قرار می گیرند. در حقیقت این مدل هود آریو، برای آن دسته از عزیزانی که قصد دارند دکوراسیون آشپزخانه به صورت یکدست و هم رنگ دیده شود، از این نوع هود بهره می برند.

  لوازم آشپزخانه هود مخفی

3-هود مورب آریو:

این نمونه از هود زیبای آریو که در رنگ مشکی و سفید وارد بازار شده است، به صورت مورب یا کج دار می باشد. مزیت این طراحی ایجاد فضای بیشتر، بالای اجاق گاز بوده و ضمناً آشپز می تواند به راحتی به طبخ غذا بر روی تک تک شعله ها بپردازد.

در حال حاضر، یکی از مدلهای پرفروش که مشتریان زیادی را جذب خود کرده است، این مدل از هود استاندارد آریو می باشد.

  هود آشپزخانه آریو ah 511

برای نمونه می توانید از هود آریو 311 دیدن کنید.

 

اما چه عواملی در کیفیت و عملکرد هود استاندارد آریو تاثیرگذار است؟

جنس استیل و شیشه مورد استفاده در نمای ظاهری هود زیبای آریو، بی صدا بودن و مکش خوب هود هنگام فعالیت، کیفیت موتور هود آریو، طراحی صفحات لمسی و سنسورهای حساس به دود و دما و محافظ حرارتی و غیره، هر یک می توانند در عملکرد هود آریو تاثیرگذار باشند.

در ابتدا آنچه که برای بسیاری از شما حتماً مهم خواهد بود، جنس بدنه هود بادوام آریو می باشد.

*نمای ظاهری هود آریو، از شیشه می باشد.

شیشه مورد استفاده در انواع مدل های هود آریو نیز از نوع شیشه سکوریت است که شیشه های سکوریت به دلیل مقاومت بسیار خوب در برابر دمای بالای 250 درجه سانتیگراد و ضربه پذیری، در تولید هود شیشه ای آریو، مورد توجه طراحان قرار گرفته است.

  هود آشپزخانه آریو ah 505

* موتور با کیفیت هود آریو، یکی از مواردی است که بهتر است به آن توجه داشته باشید. موتور های هود آریو بر دو مدل هستند با پوسته ی فلزی و پلاستیکی است. موتور های فلزی به دلیل مقاوم بودن در برابر حرارت تغییر فرم و شکل نخواهند داد و در موتور های پلاستیکی نیز از پلاستیک نسوز استفاده شده است.

نکته ی مهم دیگر در رابطه با موتور هود آریو، وجود ترموگارد است. این سنسور حرارتی کمک بسزایی در حفظ موتور هود آریو دارد و اگر این موتور در حین کار، به دمای بالایی برسد، به طور موقت به موتور هود استراحت می دهد تا از آسیب احتمالی جلوگیری کند.

ترموگارد

برخی از موتور های هود آریو، توربو هستند یعنی با دارا بودن دو فن جهت مکش بو، علاوه بر قدرت مکش بهتر و بالاتر از تولید صدای بسیار کمتری نیز برخوردارند. بنابراین اگر در یکی از مدل های هود آریو، موتور توربو بکار گرفته شده بود، حتماً مزایایی چون تولید صدای کم، قدرت مکش بهتر و تهویه هوای بسیار خوب را در نظر داشته باشید. ضمن آنکه از خرید خود تا سالهای سال، با اطمینان بهره خواهید برد.

  موتور توربو هود آشپزخانه

3 دلیل که هود آریو را از دیگر هود ها متمایز می کند!

دلیل اول متمایز بودن هود آریو نسبت به دیگر برند ها کیفیت خوب و قابل قبول این هود استاندارد در مقابل قیمت بسیار مناسب آن است که حتما شما را متعجب خواهد کرد. دلیل دوم مکش خوب موتور هود آریو و صدای بسیار کم تولید شده است که باعث می شود تا هنگام آشپزی با خیالی آسوده هود آریو را روشن کنید و آرامشتان نیز برهم نخورد. دلیل سوم خدمات پس از فروش عالی این برند است. شما با خرید هود آریو از خدمات پس از فروش پاسخگویی بهرمند می شوید که نمی توانید مانند آن را در دیگر برند ها تجربه کنید. با خرید هود آریو هیچگاه احساس سردرگی و ناتوانی نخواهید کرد، زیرا با یک تماس با خدمات پس از فروش برند آریو، کارشناسان خبره پاسخگو و حلال مشکلات شما خواهند بود. خدمات پس از فروش آریو

نکته: ما به شما پیشنهاد می کنیم، حتماً هنگام خرید هود استاندارد آریو، باتوجه به اندازه آشپزخانه خود، هود متناسبی را انتخاب کنید، اگر فضای آشپزخانه ی شما کوچک است می توانید متناسب با آن هودی به اندازه ی 50 تا 70 سانتی متر انتخاب کنید. هود آریو با این سایز ها مناسب اجاق گاز های کوچک دو و یا سه شعله و گاها چهار شعله می باشد. برند آریو هود هایی با سایز 90 سانتی متر نیز تولید کرده است که با اجاق گاز های 5 و یا 6 شعله هماهنگی خوبی دارد و میتوان در آشپزخانه های بزرگتر از آنها استفاده کرد.

 

صفحه لمسی یا دکمه ای، هود آشپزخانه آریو را می پسندید؟

در دنیای امروز بسیاری از کالاها به صورت کاملاً لمسی و اصطلاحاً (Touch Screen) به بازار عرضه می شوند.

استفاده از این تکنولوژی در هود زیبای آریو نیز صورت گرفته است. البته برخی از مدلهای هود آریو، همچنان به صورت دکمه ای قابلیت تنظیم شدن دارند که شما می توانید برحسب نیاز خود، یکی از این مدلها را انتخاب کنید.

اما مدلهای به روز و جدید هود بادوام آریو، دارای صفحاتی لمسی و حساس هستند. بنابراین کافی است شما برای تنظیمات موردنظر خود، به یکی از موارد مشخص شده روی صفحه اشاره کنید تا هود استاندارد آریو، فعال شود.

پنل هود آشپزخانه آریو

هود های لمسی آریو دارای ریموت کنترل هستند. شما با وجود ریموت کنترل، می توانید حتی از راه دور، فعالیت هود آریو را تنظیم کرده و یا در صورت اتمام کار، آن را خاموش کنید.

 

در هود پرقدرت آریو چه نوع فیلتری بیشتر مورد توجه بوده است؟

در واقع، بکار بردن فیلترهای چندلایه آلومینیومی باعث می شود، علاوه بر اینکه شستشوی آنها را برای شما راحت تر بنماید، عمر مفید موتور هود آریو را نیز افزایش دهد.

لازم به ذکر است که هر چه لایه های فیلتر های آلومینیومی بیشتر باشد، محافظت از موتور هود با کیفیت بیشتری انجام می شود.

وجود چنین فیلترهایی در هود آریو باعث خواهد شد تا از نفوذ روغن حاصل از آشپزی، جلوگیری به عمل آمده و به همین دلیل عملکرد پروانه های موتور به درستی صورت می گیرد.

فیلتر دیگری که استفاده از آن نیز مرسوم می باشد، فیلتر ذغالی است.

این نوع فیلترها قابلیت شستشو ندارند، اما قابلیت تعویض دارند که البته در بسیاری از مدلها ممکن است امکان استفاده از هردوی آنها نیز برای مشتریان فراهم شده باشد.

در اکثر موارد که آشپزخانه راه خروجی هوا ندارد از فیلتر ذغالی استفاده می شود.

 

فیلتر هود آشپزخانه

 

همه آنچه که تا به این جا، از هود آریو و ویژگی های برجسته این هود برای شما بازگو کردیم، مواردی است که قطعاً با آگاهی از آنها می توانید خرید مطمئنی در پیش داشته باشد، ضمن آنکه تمام این مزایا و قابلیتها در کنار قیمت بسیار مناسب و گارانتی معتبر، یک خرید شگفت انگیز و ویژه ای برای شما رقم خواهد زد.

با انتخاب هر کدام از مدلهای هود بادوام آریو، شما یک گام از دیگران جلوتر خواهید بودید.

 

سایت فروشگاه آنلاین بیژه همیشه در کنار شماست

شما می توانید قبل از ثبت سفارش و خرید هود آشپزخاه آریو از سایت فروشگاه آنلاین بیژه با کارشناسان خبره ی ما تماس بگیرید و اطلاعات جامعی را در مورد هود آریو مد نظرتان کسب کنید. با خرید آنلاین از سایت بیژه می توانید از مزایای جشنواره های خرید و یا خرید اقساطی نیز بهزمند شوید.

خرید اینترنتی از وبسایت بیژه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *