مقالات

خدمات پس از فروش آریو

خدمات پس از فروش

خدمات پس از فروش برند آریو باور نکردنی ست!!

شاید بارها شنیده باشید که خدمات پس از فروش در ایران معنایی ندارد!! به نظر شما چرا مردم این نظر را دارند؟  پشت سر این حرف ها می تواند یک یا چند خاطره ی بد پنهان شده باشد. خاطره ای نه چندان خوش، از خدمات پس از فروش محصولی که خریداری کرده اند.

 

تردید داشتن

 

امروزه اکثر برندها فقط دو یا سه قطعه از کالای تولیدی خود را گارانتی می کنند و البته مطمئن هستند که برای آن مشکلی پیش نخواهد آمد تا متحمل هزینه ی زیادی برای تعمیر قطعه نشوند.

این نوع نگرش برندها باعث شده، که مردم بگویند خدمات پس از فروش دیگر چیست و به هیچ کاری نمی آید.

حالا پس از گفتن این صحبت ها میخواهیم ببینیم، دفتر پخش کننده ی آریو چه سیاستی برای عرضه ی خدمات، به مشتریان در نظر گرفته است؟!

تمامی قطعاتی که در هود آریو به کار رفته است شامل گارانتی می شود. این قطعات می تواند شامل: برد دستگاه، کلید، فیلتر، موتور، کاور، لامپ و … باشد.

خدمات پس از فروش آریو

قطعه ای که بسیاری از برندها آن را گارانتی نمی کنند و از آن ترس دارند، شیشه ی به کار رفته در محصول است. اما آریو هیچ واهمه ای از گارانتی کردن شیشه ی محصولات خود ندارد. اگر به هر دلیلی، یکبار دیگر تکرار میکنم اگر به هر دلیلی، شیشه ی هود آریو شکست، با خدمات پس از فروش آریو تماس بگیرید تا یک شیشه نو و سالم برای شما ارسال شود. تا 2 سال پس از نصب محصول، ارسال قطعه رایگان است.

محصولات آریو تا 2 سال ابتدای نصب، گارانتی و 3 سال بعد از آن وارانتی دارند.

گارانتی آریوهزینه های تکنسینی که برای نصب به منزل ما می آید، چگونه است؟

یکی از مواردی که مشتریان در این رابطه نگرانی دارند، هزینه هایی است که تکنسین نصب از شما خواهد گرفت. اگر برند، مدیریت درستی بر روی افراد تکنسین نداشته باشد، اتفاقات بدی رخ می دهد و ممکن است مشتری از آن برند، دلزده و ناراحت باشد. بنابراین آریو با سیاستی درست در این رابطه توانسته، رضایت مشتریان را جلب کند.

هزینه ی ایاب و ذهاب تکنسین و اجرت آن بر عهده ی مشتری می باشد. بابت هزینه نصب، تعمیر و ایاب و ذهاب محصول آریو لطفا با شماره 02691009449 داخلی 201 تماس حاصل فرمایید.

خدمات پس از فروش آریو

اما یک نکته ی مهم را هیچگاه فراموش نکنید، حتما نصب و تعمیر باید توسط افرادی که مورد تایید آریو می باشند، صورت بگیرد. در غیر این صورت هیچ خدمات و گارانتی از سوی دفتر، برای محصولتان در نظر گرفته نمی شود.

و اما در انتها برایتان دو خبر بسیار خوش داریم

از بدو نصب تا 20 روز، هر مشکلی برای هود آریو، پیش آید، تمام هزینه ها را آریو پرداخت می کند.

تا 4 روز پس از خرید این محصول ، اگر به هر دلیلی ناراضی باشید، آریو می تواند محصول را برای شما تعویض کند.

خبر بسیار خوش

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ی 02691009449 داخلی 201 تماس حاصل فرمایید.

3 دیدگاه برای “خدمات پس از فروش آریو

  1. محمدمهدی پورابراهیمی گفت:

    ‘سلام
    از فروشگاه اینترنتی بیژه کمال تشکر را دارم که واقعا پیگیر و در اسرع وقت کالا را برایم به نحو احسن ب سنه بندی و ارسال نمود

  2. حمیدرضا نجفی گفت:

    سلام یک دستگاه هود خریداری کردم در خواست ثبت پزیرش جهت نصب و گارانتی دارم

    1. سلام، لطفا با شماره 02691009449 داخلی 201 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *