مشاوره تخصصی محصول

نکات خرید فر توکار

فر آشپزخانه دیواری

قبل از تصمیم گیری برای خرید به این فکر کنید که نحوۀ پخت و پز شما چگونه است که به نحوه کارکرد فر توکار آشپزخانه شما یعنی برقی، گاز و برق و گازی مرتبط است. این نکته در خرید فر توکار، هم به لحاظ مطابقت با فضای آشپزخانه و میزان بودجۀ شما و هم به لحاظ نیاز شما حائز اهمیت است.

سایزهای فر

اندازه فر توکار چقدر است؟

اکثر فرهای توکار سلف کلین را طوری طراحی کرده اند که در ارتفاع و به صورت (Built-in) توکار نصب می شوند و به طور کلی پهنای داخلی فضای نصب آن ها 56/5 سانتی متر است. لطفا این موضوع را به خاطر داشته باشید که قبل از خرید ابتدا فضای موجود در آشپزخانه خود را اندازه بگیرید و مطمئن شوید که با ابعاد محصول خریداری شده مطابقت دارد.

فر توکار آشپزخانه

 

حجم فر بهتر است چه ظرفیتی داشته باشد؟

ظرفیت استاندارد فرهای توکار سلف کلین تا 80 لیتر است. چناچه برای خانواده ای با تعداد متوسط آشپزی می کنید این اندازه باید فضای کافی را فراهم کند و اما اگر زیاد میهمانی دارید یا دارای خانواده ای بزرگ هستید به دنبال فر با ظرفیت بالاتر باشید.

لعاب فر برقی

لعاب داخل فر و ساختار درب فر

اکثر فرهای توکار سلف کلین طبق استاندارد، لایه لعابی مضاعف دارند و درب فر با دو لایه شیشه که این ویژگی دو مزیت دارد: یکی اینکه گرمای داخل فر را محفوظ نگه می دارد(که به کیفیت بهتر پخت و پز کمک می کند) و دیگر اینکه فضای بیرون فر حین پخت و پز خنک می ماند.

فن کانوکشن فر

فن خنک کننده فر توکار

اکثر فرهای توکار سلف کلین پیرولیتیک و کاتالیزی دارای فن خنک کنندۀ جانبی هستند که هوای خنک را در اطراف بدنۀ فر گردش می دهد تا آشپزخانه خنک بماند و انتقال حرارت از فضای داخلی فر به فضای آشپزخانه نداشته باشد.

قابلیت تنظیم برنامه پخت فر

برخی از فرهای توکار استاندارد دارای تایمر الکترونیکی هستند که می توان روی آن برنامه خودکار تنظیم کرد که فر را راه انداخته و برای پخت تنظیم کنید و زمانیکه دورۀ پخت به اتمام رسید خاموش شود. مدل های پیشرفته تر آن ها دارای دستورالعمل هایی از پیش برنامه ریزی شده هستند(سیستماتیک) که دستور العمل ها را مرحله به مرحله برای غذاهای در حال پخت بکار می گیرند.

یخ زدایی فر

قابلیت این تنظیمات جهت ذوب کردن یخ غذای منجمد است.

بریان کردن غذا در فر

در این حالت فر دارای المنت کبابی (گریل) در قسمت بالایی مرتبط با فن می باشد تا گوشت را خوب بریان کند. برای پاستا و پخت سیب زمینی هم مناسب است.

جوجه گردان فر یا میله ی برشته کن

این ویژگی فر زمانی حائز اهمیت است که بخواهید غذایی را برشته کنید. میلۀ برشته کن، فلزی است سیخ مانند که در فر نصب می شود و می توان آن را داخل گوشت فرو برد تا پخته شود.

جدید ترین ویژگی سلف کلین فر

اگر یکی از کارهای نظافتی باشد که در دنیا همه از آن متنفر باشند تمیز کردن فر است. معمولا از قدیم شما از یک سری مواد شیمیایی تند همراه با عرق ریختن برای درخشان کردن فر استفاده کرده اید، اما امروز شاخه هایی از فرهای سلف کلین در بازار است که دستگاه شما را همیشه تمیز نگه می دارد و از زحمت تمیز کردن بی نیاز می شوید.

فرهای سلف کلین به سه دسته تقسیم می شوند:

1.فرهای سلف کلین Aqua

خود تمیزکن آکوا فر آشپزخانه

2.فرهای پیرولیتیک

فر پایرولیتیک

3.فرهای کاتالیزی

فرهای کاتالیتیکی

نسل جدید تکنولوژی را با عنوان پیرولیتیکی و کاتالیزی را فقط می توان در فرهای برقی مشاهده کنید.

امروزه بعضی از کارخانجات امکان پیرولیتیک را در فرهای تولیدی اشان به کار می برند.

فر آشپزخانه مایرباخ mbo2x

آسان ترین و مؤثرترین سیستم تمیز کن فر سیستم پیرولیتیک است. پیرولیتیک نسبت به کاتالیزی برای باقیماندۀ غذا سخت تر است. وقتی برنامۀ تمیز کاری یپرولیتیک را تنظیم می کنید، فر تا دمای فوق 400 درجه سانتیگراد (البته این میزان درجه در هر برندی از فرهای توکار آشپزخانه متفاوت است) گرم می شود. این یعنی تمام پس مانده های غذایی تبدیل به خاکستر می شوند شاید تا زمانیکه فر سرد شود و بتوانید آن را به راحتی تمیز کنید. این ویژگی پیرولیتیک را می توانید در فرهای مایرباخ مشاهده کنید.

یک فر زمانی کاتالیزی می باشد که درون آن از آسترهای کاتالیزی مخصوص پوشیده شده باشد. این آسترها مواد شیمیایی خاصی دارند که برای جذب چربی عالی عمل می کنند. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که هر ماه برنامۀ سلف کلین آن را اجرا کنید.

فر آشپزخانه

فرهای سلف کلین آکوا که عملکردشان به این صورت است که شما با تنظیم دمای فر در 90 درجه سانتی گراد و قراردادن یک ظرف آب در فر که تبدیل به بخار می شود و ذرات چربی را نرمتر می کند و شما با کشیدن یک دستمال به راحتی داخل بدنه فر را تمیز می کنید.

فرهای توکار آشپزخانه که از نوع سلف کلین هستند، بزرگترین شگفتی قرن بیست و یکم در تکنولوژی می باشند. مسلما داشتن یک دستگاه فر که بتواند فشار حاصل از تمیز کاری را در فرصت وقت و زمان شما ذخیره کند، مزیتی برای هر آشپزی است.

فر توکار آشپزخانه

خرید آگاهانه و مطمئن فر آشپزخانه

در بالا نکات مهم در خرید فر توکار را بیان کردیم تا هنگم خرید فر معیارهای اساسی را مد نظر قرار دهید. اگر نیاز به مشاوره تخصصی در مورد فر آشپزخانه داشته باشید میتوانید با ما تماس بگیرید. کارشناسان ما آماده ارائه مشاوره رایگان به شما هستند تا یک محصول خوب و با کیفیت را خریداری کنید.

مشاوره رایگانمحصولات فروشگاه اینترنتی بیژه با بالاترین سطح تخفیف و بهترین خدمات مثل ارسال رایگان و کارت هدیه ارائه می شود تا قدمی در جلب رضایت شما برداشته باشیم.

کارت هدیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *