درباره فروشگاه اینترنتی بیژه

فروشگاه اینترنتی بیژه امکانی برای خرید انواع تجهیزات آشپزخانه مانند هود، سینک، فر، اجاق گاز، همچنین انواع لوازم بهداشتی مانند شیرآلات و چینی بهداشتی با بهترین قیمت، ارسال سریع و پرداخت آسان میسر می باشد. تنوع بالای محصولات با برندهای متفاوت ایرانی و خارجی، متناسب با هزینه ای که مشتریان درنظر دارند را با کیفیت خوب از این مجموعه خریداری کنند.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و گسترش خدمات الکترونیکی، خرید محصولات بسیار آسان شده زیرا با خرید اینترنتی محصولات، در وقت خود صرفه جویی می کنید و تنها با یک کلیک، بهترین انتخاب را به راحتی درب منزل تحویل می گیرید.

 

مزایای انتخاب فروشگاه بیژه نسبت به سایر فروشگاه ها

  • مشاوره رایگان توسط نیروهای متخصص
  • فروش با کمترین سود
  • ارتباط مستقیم با تولید کنندگان و واردکنندگان کالا
  • تجربه ی تولید، توزیع و واردات
  • سریع ترین و آسان ترین روش های ارسال

 

  •  مشاوره رایگان توسط نیروهای متخصص 

لوازم توکار آشپزخانه از جمله وسایلی است که سالیان زیادی مورد استفاده قرار می گیرد پس هنگام خرید این محصولات بهتر است دقت زیادی صورت گیرد تا با نصب آنها در آشپزخانه از کارایی، کیفیت و دوام آنها بهره مند شوید. اگر برای خرید کالای مورد نظرتان به فروشگاه های مختلف سر زده باشید با انبوهی از برندهای مختلف مواجه می شوید که برای انتخاب، سر در گم می شوید. ما در فروشگاه اینترنتی بیژه امکانی را فراهم کرده ایم که به راحتی و تنها با یک تماس از مشاوره رایگان نیروهای متخصص این حوزه بهره مند شوید و بهترین کالا را با بالاترین تخفیف خریداری کرده و درب منزلتان تحویل بگیرید. فروشگاه اینترنتی بیژه با پشتیبانی خوب از مشتریان، رضایت کامل آنها را چه در هنگام خرید و چه بعد از آن جلب می کند زیرا شعار ما جلب رضایت مشتری است.

 

  • فروش با کمترین سود سرلوحه کار ماست

تیم تحقیق و توسعه ی این مجموعه، با مطالعه به روزترین مطالب در زمینه تکنیک های فروش، به این نتیجه رسیده اند که فروش بیشتر با سود کمتر موفق ترین تکنیک فروش است که در آن هم فروشنده و هم خریدار به رضایت کاملی می رسند. مجموعه ما با فروش بیش از 12 هزار هود، 5 هزار گاز، 14 هزار سینک، فر، شیرآلات و دیگر محصولات در سالیان گذشته که همراه با رضایت بالای مشتریان بوده است موفقیتی بزرگ برای ما محسوب می شود.

 

  • ارتباط مستقیم با تولید کنندگان و واردکنندگان کالا

یکی از دلایل مناسب بودن قیمت محصولات در سایت بیژه، حذف واسطه میان تولید کننده و مصرف کننده است بنابر این شما با خرید از فروشگاه اینترنتی بیژه اکثر محصولات را بدون واسطه خرید می کنید. کالاهای ایرانی و خارجی با ضمانت اصل بودن کالا، خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر ارائه می شود.

 

  • ارسال سریع و آسان

فروشگاه اینترنتی بیژه مفتخر است که سفارشات ثبت شده را با بسته بندی مناسب در سریعترین زمان ممکن به دست مشتریان در سراسر کشور برساند. برای اطلاع از نحوه ارسال کالا می توانید روش های ارسال کالا را مطالعه فرمایید.

 

  •  تجربه ی تولید، توزیع و واردات

کارشناسان این مجموعه دارای تخصص بالایی در زمینه تجهیزات آشپزخانه هستند. 15 سال فعالیت در زمینه تولید و واردات این تجهیزات، باعث شده با آگاهی کامل از ویژگی های فنی تجهیزات آشپزخانه، بهترین محصولات را، با مناسبترین قیمت روانه بازار کنند. تجربه بالا در زمینه بازاریابی، فروش عمده و خرده فروشی باعث فروش موفق این مجموعه شده است.

 

گستردگی فعالیت این مجموعه ی بازرگانی

این مجموعه شامل سه بخش فروشگاه اینترنتی، نمایشگاه و فروشگاه دائمی و نیز دفتر پخش با بیش از 500 عامل فروش در سراسر کشور فعالیت می کند.

 

همچنین دفتر پخش مجموعه، با پرسنل با تجربه پاسخگوی مشتریان عزیز می باشد که سفارشات زیادی از همکاران و فروشگاه داران دریافت می کند و ارتباط تنگاتنگ و دوستانه ای با فروشندگان تجهیزات آشپزخانه در کل کشور دارد. عاملان فروش در 250 شهر به طور گسترده فعالیت چشمگیری دارند که بیش از 500 عامل فروش در سراسر کشور، کالاهای خود را از این مجموعه تامین می کنند. گستردگی فعالیت ما و رشد روز افزون فروش در کل کشور، گواه بر خدمت رسانی صادقانه ی ما می باشد.

 

همچنین انبار بزرگ کالا با موجودی کامل در نظر گرفته شده که روزانه حجم زیادی از محصولات را به کل کشور ارسال می کند.

 

در پایان، این مجموعه تلاش دارد با فراهم کردن بهترین شرایط برای مصرف کنندگان و همکاران لذت خریدی خوب را در خاطره ی شما ماندگار کند.

برای ارتباط با فروشگاه اینترنتی بیژه با شماره تلفن 02691009229 تماس بگیرید.