مشاوره تخصصی محصول

سینک هایی که هوای آشپزخانه را تمیز می کنند

تکنولوژی اریاپیورا

قصد داریم نسل جدیدی از سینک آشپزخانه را معرفی کنیم که با محیط پیرامون خود تعامل کرده و هوا را پاکسازی می کند.

تکنولوژی ARIA PURA در سینک گرانیتی

ما این تکنولوژی را ARIA PURA نام نهادیم. سینکی را تصور کنید که هوای آشپزخانه را تصفیه می کند،جرم و باکتری را از بین برده و همچنین دافع گرد و خاک و آلودگی است.

سینکهای گرانیتی با ویژگی ARIA PURA سه اقدام را انجام می دهند:

1.ضد آلودگی

2.ضد باکتری

3.خودتمیزکنسینک گرانیتی

عملکرد تصفیه هوا توسط سینک های گرانیتی چگونه انجام می شود؟

نوآوری مواد کامپوزیتی، شامل نانو ذرات تیتانیوم دی اکسید بوده که در معرض نور طبیعی یا مصنوعی فرآیندی به نام فتوکاتالیز را فعال می کند که قادر است باکتریها را از بین برده و مولکول های آلاینده را به مواد معدنی بی ضرر تبدیل کند.

نور ariapura

این تکنولوژی همان عمل پاکسازی یک درخت را در آشپزخانه انجام می دهد، همچنین این تکنولوژی ARIA PUIRA به سینک خاصیت دفع کنندگی گرد و خاک و کثیفی می بخشد و مانع از رسوب آهک بر سطح سینک می شود، این تکنولوژی برجسته قادر به انجام یک عملکرد سه گانه می باشد که ضد باکتری، ضد آلودگی و خود تمیز کن است و مهمترین رویکرد و استراتژی تمرکز بر روی تولید محصولاتی با کیفیت بالا و طراحی تحسین برانگیز با قیمت های رقابتی است.

ariapura2

 

دی اکسید تیتانیوم فتوکاتالیستی علاوه بر تجزیه آلاینده ها در محیط، مانع تکثیر باکتری ها و فعالیت خودپیدایی می شود. ویژگی های فوتوکاتالیستی اضافی دی اکسید تیتانیوم شامل کشتن انواع باکتری ها (به ویژه استافیلوکوک ها، آدنوویروس ها، و غیره) است که امکان بهداشت محیط ها را دارند.

گرما

تمیز کردن هوا با تکنولوژی ariapuraتکنولوژی ARIA PUIRA بوی بد و مواد آلوده که توسط گرما، حرارت ناشی از پخت و پز، دود و اثرات چربی را که در آشپزخانه یافت می شود را نابود می کند.

فضای ariapura

یک مترمربع از سطح فعال به تکنولوژی ARIA PUIRA می تواند تقریبا 80 مترمکعب از هوا را در یک ساعت تمیز کند و همچنین می تواند چندین بار هوای آشپزخانه را تمیز کند.

سینک گرانیتی آنتی باکتریال با ariapura

تکنولوژی ARIA PUIRA  منحصر به بخشی از سینک نیست و تمام سینک را در بر می گیرد.

عمل خود تمیز کن در سینک گرانیتی

خودتمیزکن با تکنولوژی ariapura

 

ARIA PUIRA یک لایه نازک آب را در سراسر سطح سینک ایجاد می کند.

شستشوی کثیفی و الباقی که قادر به ته نشین شدن نیست.

قطرات آب طی تماس با سطح سینک به راحتی تمایل به لغزش و یکدست شدن دارند.

پلاوس و تلما یکی از اولین کارخانه های دنیا در زمینه تولید سینک آشپزخانه با استفاده از مواد کامپوزیتی هستند که محصولاتشان را به 5 قاره و 42 کشور در سطح جهان صادر می کنند و بیش از چهل درصد از سهم بازار ایتالیا را به خود اختصاص داده اند، این کارخانه مفتخر است به بهره گیری از تکنیک های قالب گیری پیچیده ایتالیایی و با استفاده از مواد خام با کیفیت بالا و تحت حمایت سازمان ثبت اختراع بین المللی، محصولات کاربردی، زیبا و مطابق مد روز، ساخت کشور ایتالیا را در بیش از 60 مدل و 63 رنگ متفاوت ارائه دهد. تمام سینک ها  می توانند با انواع شیر سینک های موجود در بازار در طرح ها و مدل های متفاوت از کلاسیک تا مدرن هماهنگ شوند. این دستاورد حاصل فناوری منحصر به فرد و تحقیق و توسعه و سرمایه گذاری می باشد که به تلما و پلاوس اجازه می دهد تا هم نیاز متنوع مشتریان خود و هم نیازهای سایر کشورها را تامین کند. این سینک ها به شدت در برابر گرما، خط و خش لکه و عوامل شیمیایی مقاوم هستند، آنها همچنین بهداشتی بوده و نگهداری و نظافتشان بسیار آسان است.

ویژگی ARIA PUIRA در سینک های گرانیتی بسیار باکیفیت، به کار رفته است. سینک گرانیتی مایرباخ و سینک گرانیتی لتو خاصیت ARIA PUIRA داشته و به پاکسازی هوای آشپزخانه شما کمک کرده و سینکی بهداشتی خواهید داشت.

مشاوره یا خرید سینک گرانیتی

هم اکنون برای مشاوره و افزایش اطلاعات خود در مورد سینک گرانیتی می توانید با ما تماس بگیرید و در مورد انواع سینک گرانیتی با ویژگی های منحصر به فرد توضیحات کاملی را دریافت کنید. خرید انواع برندهای سینک گرانیتی مناسب با بودجه شما، در فروشگاه اینترنتی بیژه با تخفیف بالا فراهم شده است. با خرید سینک گرانیتی از کارت هدیه نقدی و ارسال رایگان به تمام شهر های کشور، بهره مند خواهید شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *